Produkter för klänningar från återförsäljare (2)

Organisationsmodell enligt lagdekret 231/01 - Konsulttjänster inriktade på genomförandet av 231-organisationsmodellen

Organisationsmodell enligt lagdekret 231/01 - Konsulttjänster inriktade på genomförandet av 231-organisationsmodellen

D.lgs. 231/01 definierar det administrativa ansvaret för företag och/eller bolag för brott som begås av administratörer, chefer och anställda i syfte att gynna eller till fördel för enheten själv. Ansvar (och därmed sanktion) kan uteslutas eller åtminstone mildras om enheten visar att den effektivt och konkret tillämpar en modell för organisation, förvaltning och kontroll enligt D.lgs. 231/01 och har inrättat ett övervakningsorgan (OdV), som har till uppgift att övervaka detta. S&P Coop erbjuder följande tjänster, vars huvudsakliga faser för att bygga modellen kan hänföras till följande aktiviteter: - Riskanalysfas; - Identifiering av förebyggande åtgärder; - Utformningsfas för de förebyggande åtgärderna och deras implementering; - Utbildnings-, informations- och spridningsfas för modellen för organisation och kontroll; - Kontrollfas av procedurer och översyn; - Inrättande av övervakningsorgan (OdV)
LOKAL MARKNADSFÖRING - Geo-marknadsförings- och lokal marknadsföringskampanjer. Närhetsmarknadsföring vid försäljningsstället.

LOKAL MARKNADSFÖRING - Geo-marknadsförings- och lokal marknadsföringskampanjer. Närhetsmarknadsföring vid försäljningsstället.

ANALYS: Val av marknadsstrategi och avancerad marknadsstudie / Analys av målgruppen och segmentering av marknaden / Marknadsundersökningar, geografiska, socio-demografiska och psykologiska analyser / Studie av konkurrenterna. TERRITORIUM: Studie av leverantörer och produktlivscykeln (utveckling, nedgång, mognad osv.) / Territorial analys (konkurrensfördelar, svagheter osv.) / Analys av problem och potentialer på differentierad territoriell skala / Stöd för planering och hantering av miljöinsatser / Genomförande av lokaliseringpaket och övervakning. GEOMARKETING: Urban territorial marknadsföring, informationssystem och CRM för medborgaren / Institutionell territorial marknadsföring, för att etablera varumärket på territoriet / Sektorspecifik territorial marknadsföring, riktad mot turist- och hotellmarknaden / Inventering av lokaliseringstillfällen och kontextuella förhållanden.